søndag 16. august 2015

Endelig fremme!

Nå sitter jeg altså på rommet mitt, hvor jeg skal bo de neste to årene. Denne sommeren har gått så utrolig fort og det er nesten ikke til å tro at jeg faktisk er her! Skal innrømme at jeg er litt sliten og overveldet, men alle her er veldig hyggelige, for ikke å snakke om romkameraten min Sarah, som må være en av de koseligste menneskene jeg har møtt. Alt er nytt, men samtidig veldig spennende. Campus er stort, hvertfall i min målestokk, og består av nedre og øvre campus. Jeg bor i Chumolungma, som alle bare kaller Chum (og takk gud for det), som er på nedre campus. Her er det også fire andre studenthus, naturfagsbygningen, auditorium, fotballbane og en del andre ting. Øvre campus består for det meste bare av Slottet (så vidt jeg har forstått), og der er matsalen, noen klasserom, flere studentrom, helsesøster, og sikkert mye mer som ikke jeg har fått med meg. Maten har er god, været er fint og det meste er rett og slett rimelig ok +.
Jeg skal prøve å skrive litt her når det er noe spennende som skjer, og hvis det er noen der hjemme som lurer på noe er det bare å spørre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar