søndag 22. november 2015

European Cultural Day

Denne helga gikk endelig  European National Day av stabelen, og det endte med å bli veldig bra. Fredag kveld var det europeisk middag. Vi pynta oss litt og under middagen sang vi Imagine av John Lennon, til minne om alle ofrene av de forskjellige terrorhandlingene rundt om i verden de siste ukene. Maten var dessverre litt skuff, men koslig var det likevel.
Etterpå var det til for Gobal Issues, hvor jeg snakket litt om internettroll, PEGIDA Norge og rasisme på sosiale medier.


Lørdag kveld var det endelig klart for det o' store showet, og klokka 7 åpnet sceneteppet  seg. Helt ærlig var begynnelsen ganske rotete, men det kom seg og showet var veldig bra! Du kan se det HER.
Selve showet starter på 0:16:00. Du kan se innslagene som jeg er med i på 0:20:00 (veldig dårlig lyd, man kan dessverre ikke høre så mye men vi synger Ode to Joy), i ett innslag om manerer på 1:24:30 og i ÆØÅ på 1:47:15.



Ellers kan jeg jo anbefale folkedans på 0:40:15, historien om europeisk musikk på 0:40:30, ABBA på 0:52:30, Finland-man på 1:21:00, britiske dialekter på 1:32:45, og Europa er... på 2:01:20. Ellers er det et innslag om en mordetterforskning i fire deler som er på 29:15, 44:15, 1:16:15 og 1:51:15.

Vi har jobbet mye med denne forestillingen den siste måneden og det var utrolig stas at det gikk så bra! Nå skal jeg og de andre skandinavene på skadi-middag,og jeg må innrømme at jeg ser veldig frem til det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar