torsdag 5. november 2015

De siste ukene

Dagene her begynner å bli mer og mer hverdag, og det er ikke så veldig mye bloggbart som skjer... Midterms er over, og vi fra Europa holder på å forberede oss til END (European Cultural Day) som er en helg (ikke en dag, haha) hvor det er litt forskjellige aktiviteter som skjer, pluss et stort show som vi europeerne har satt sammen helt selv. Jeg er involvert i noen innslag, og jeg tror det kommer til å bli veldig bra (selv om det bare er to uker igjen, og alt er litt kaotisk). Alt skal bli filmet og lagt ut på nettet, så det er bare å glede seg, hehe.
For et par uker siden var skolen så grei og gav oss en fridag, så jeg dro sammen med noen andre elever til Santa Fe og spiste sushi. Nesten unødvendig å si, men det var himmelsk! Vi satt på restauranten i flere timer, og spiste helt tullete mye, og avsluttet hele kalaset med iskrem fra Häagen-Dazs. Rett og slett en goood dag

Ser nå i ettertid at jeg kanskje burde heve fotoferdighetene mine et par hakk. Jaja, godt var det likevel.

Jeg har også bakt litt, og serverte hveteboller til skandinavene og de andre vennene mine her (sprer norsk kultur og sånn veit dere) og det ble veldig satt pris på. Skal jo innrømme selv at det var veldig digg med litt norske bakevarer...

De smakte bedre enn de så ut til, haha

Ellers har Halloween og 24-Hour Run gått av stabelen her på campus. 24-Hour Run er så og si hva det høres ut som, et løp som pågår i 24 timer. Vi måtte heldigvis ikke løpe i 24 timer da, vi tok forskjellige skift, og for hver runde vi løp samlet vi i penger til Camp UWC. Trist nok tapte laget vårt da, men men...

Weronika, Beatrix, Nora og meg! 

Samtidig som dette foregikk var det også Halloween. Jeg har jo sett Halloweenvarene blitt satt ut på Walmart i en måned nå, så å få oppleve noe sånt "typisk amerikansk" er jo alltid gøy. Vi kledde oss ut og gikk knask eller knep med de andre elevene og barna som bor på campus, og det var egentlig overraskende gøy! Neste amerikanske høytid er Thanksgiving, og da skal jeg bli med Sarah hjem til Albuquerque (jeg gleder meg masse).
Denne helga er det mye som står for tur, som (forhåpentligvis) skandinavisk middag, fjelltur og middag med get-away foreldrene mine. Ellers begynner det også å bli ganske kalt her, så jeg må nok finne frem vinterjakka jeg og...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar