mandag 30. november 2015

Thanksgiving Break

Forrige uke fikk jeg oppleve noe av det mest amerikanske som eksisterer - nemlig thanksgiving. Og det var gøy det, masse og mat og pai. Jeg dro med noen venner til Sarahs hus i Albuquerque, og brukte dagene til å se på film, slappe av, gjøre lekser, spise mat og kose med hunden deres. Ganske bra mini-ferie med andre ord. Foreldrene og søsteren hennes var superkoslige, og jeg følte meg veldig velkommen. På torsdagen, altså selveste thanksgiving, dro vi til en vennefamilie av dem for å spise middag. Moren hadde familie i Norge og hadde gått ett år på folkehøyskole i Telemark, så vi hadde det mye morro med å snakke brokete norsk til hverandre (hun var imponerende flink da!).




Nå er det bare tre små uker til jeg er hjemme på juleferie! Jeg gleder meg så utrolig mye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar