tirsdag 1. september 2015

Nå er vi igang!

I går fant velkomstsermonien sted og vi er nå offisielt ferdige med orientering og igang med skolehverdagen. Jeg fikk dresset meg opp i bunaden som var stas, og stemningen hele kvelden var utrolig kos og passe formell. Det hele startet med fotografering og beundring av nasjonaldrakter utenfor slottet, før vi beveget oss inn i en pent dekket matsal for en bedre middag. Selve middagen ble startet med at alle andreklassingene gikk inn med flaggene til landene de representerte (tenk OL, haha) og ett par (imponerende) musikkinnslag.

Sarah (min romkamerat) og Bici (som bor vegg-i-vegg med oss)

Elias, meg og Hans-Petter - førsteåringene fra Norge!

Norge er representert!

Jeg må bare si at jeg er utrolig imponert over elevene her og hvor talentfulle de er! Søndag kveld ble noe som vi kaller New Moon Cafe holdt, som er en slags forestilling/konsert holdt av elevene selv. Noen av innslagene var improv-teater, egenskrevene sanger og rapper, piano- og gitarspilling, og det var rett og slett så utrolig bra! 
Nå skal jeg vaske klær helt på egenhånd for første gang i mitt liv (etter å ha utsatt det så lenge jeg kunne, hehe) - ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar